Swamp Thing Thing Season Finale Review: Série s pomalým hořením uhasila před jeho časem

Swamp Thing This Finale je hořkosladká, protože zvažování, že DC World zrušil show, je to také finále seriálu. U televizních pořadů může být jakýkoli typ finále sezóny finále seriálu, ale výrobci Swamp Thing se však očekávali, že se s postavami dostanou alespoň jeden další kolo. Takže navzdory finále sezony Swamp Thing vyprávějí celkový příběh, ponechává spoustu narativních vláken visících. Série komiksů, zejména v době, kdy se objevil primární zdrojový materiál pro tuto sérii, Prosper při zřízení dalšího příběhu. Služba streamování však ukazuje, že obvykle funguje nejlepší, když vypráví celkový příběh. Zdálo se, že přehlídka dodržovala postavu Alana Moora. Bohužel to znamená, že obrovská expozice sezóny je jedním z mnoha fanoušků očekávaného ideálu pryč. Hanba, protože tato série měla tolik prospektivních, aby byla vynikající, kdyby se tam dostala dříve.

Vypravěči samozřejmě pravděpodobně nerozuměli tomu, že by to byl jejich jediný výstřel, aby vyprávěl příběh Swamp Thing. Streamovací pořady jsou odlišné od pořadů vydaných pomocí jiných prodejen. Spíše než vyprávět hustě serializovaný příběh o mytologii Len Weinovy ​​stvoření, pokusili se vyvážit show. Existovaly příběhy zaměřené na bažinovou věc i na chlapa, kterým byl, Alec Holland. Přesto se jiné epizody pokusily být jednorázové hororové příběhy, které prosily o přehodnocení. Zavedení epizody týdně udržuje fanoušky přihlášené k DC Universe, ať už si to chtějí užít, a znovu je znovu udržet je přihlášené mezi ročními obdobími. Finále sezóny Swamp Thing Thing stále zabalila ten nejlepší příběh o postavě, která byla kdy vyprávěna v živé akci. Pojďme se rozebrat tam, kde uspěli, a níže selhali. Spoilery po skoku.

Sága bažiny

Největší chyba přišla z záchrany expozice o skutečném osudu Alec Holland pro finále sezóny Swamp Thing. Moore se dostal k tomuto bodu spiknutí v úvodním oblouku jeho běhu na komiksu. Zjištění, že je jen avatarem pro ekologicky přátelský s vzpomínkami na chlapa dříve v útěku, by osvobodilo vypravěče, stejně jako vyprávění pozoruhodných samostatných příběhů. Místo toho dostaneme „tajemství“ přesně toho, jak „vyléčit“ bažinovou věc, která řídí vyprávění, něco, co by mnoho fanoušků již pochopilo, by bylo marné. Toto je problém, který utrpěl každá práce s bažinami živé akce. Abyste se dostali k příběhu věci bažiny, požadavky nejprve vyprávějte příběh Alec Holland. Přestože se tam dostali do konce pilota, stále tuto postavu přehodnotili s flashbacky i halucinogenní magií rostlin.

X

0 sekund 12 minut, 40 sekund

Žít
00:00
12:40
12:40

Ve skutečnosti se jeden z nejlepších gadgetů vyskytl pouze ve druhé části finále sezóny. Zdálo se, že Alec bavil jako halucinace, což umožnilo oběma stranám interiérového sporu Swampy mít hlas. Je to taková škoda, že tato dynamická, jasně zřizovala přesně to, jak by se Andy Bean objevil v příští sezóně. Nyní, když chápeme, že se nestane žádná druhá sezóna, je to škoda, že jsme neviděli tuto dynamiku mezi ním a také s bažinou Dereka Mearsa. Zejména proto, že Mears hraje svou postavu extrémně jiným způsobem, než Bean hraje Holandsko. Přesto alespoň dostávají celkový příběh. Swamp Thing, který si je vědom jeho nadpřirozeného stavu quo, stojí s Abby Arcane Crystal Reed, aby se vypořádal s mlhavou „temnotou“, která probudila požadavek Země na nový světový elementární. Je to typ otevřeného posledního okamžiku, který umožňuje fanouškům složit si vlastní pokračující dobrodružství v jejich hlavách.

Příběhy visící jako vinné révy v bažině

Obrázek pomocí DC Universe

Ze tří živých akčních DC World Series, pouze doom hlídka skutečně přistála. Důvodem může být od té doby, co to vyprávělo celkový příběh v první sezóně. Tato show vzala spoustu nebezpečí a také nenechala na stole pro příští sezónu. Na rozdíl od Titanů, kteří se zdáli být téměř úplně nastaveni. Akční drama souboru je dobré, ale celá první sezóna vypadala jako jedna dlouhá pilotní epizoda. Stejně jako Swamp Thing se zdálo, že „zachraňují“ několik skvělých věcí a také zřídili několik příběhů, aniž by je skutečně vypláceli.

Například nenapodobitelný hostující hostující Ian Ziering v několika epizodách jako Daniel Cassidy, který je také Blue Devil. Ve finále sezony Swamp Thing Thing, postava Zieringa nakonec „Devils“. Pak, stejně jako snap, vzlétne z města, kde byl uvězněn. Oddálí se, jako by jeho spin-off již vydělal ekologické světlo. Místo toho, abychom začali jeho úžasný subplot ve chvíli, kdy ho uspokojíme, dostaneme pouze jedinou plnou scénu. Jaké úžasné síly ho udržovaly v Maraisu a proč jsou obavy, které zbývají stranou pro „příště“, které nikdy nepřijde.

Také Matt Cord se objeví jako dítěRegionální šerif, kterou hraje Jennifer Bealsová, stejně jako Avery Sunderland, hrál Will Patton (žádný vztah). Mýdlová opera této hororové série je nějakým způsobem spojena s téměř každou hlavní postavou. Jsou to domácnost zabijáků a lháři, kteří drží intenzivní zášť. Přesto se Matt Cord v komiksu oženil s Abby Arcane. Jejich spojení vzalo zadní sedadlo k dramatu domácnosti. Zatímco přehlídka navrhla, aby byly tyto dva blízko, zdá se, že vypravěči ušetřili toto spojení pro další napětí ve druhé sezóně.

Post-úvěry floronického chlapa pozorování

Jedna z mnohem více ovlivněných možností obsazení přišla, když se Kevin Durand přihlásil k zobrazení Meeka, knižního vědce Jasona Woodrueho. Fanoušci komiksů chápou, že se tato postava nakonec stane florickým mužem, darebákem, který se může zapojit do síly zelené. Durand normálně hraje tvrdé lidi, jako je Martin Keamy v Lost nebo Blob v prvním sólovém filmu Wolverine.

Zajímavé je, že Duran normálně hraje funkci, kterou hrál Jake Busey ve finále sezóny, ozbrojené síly těžké. Přesto Durand dokazuje svou rozmanitost s jeho zobrazením měkkého mluveného vědce, který se vzteky jen potýká. Posun od výzkumného pracovníka, který se obával pomoci jeho druhé polovině k plně foukanému psychopatu, došlo tak jemně, že si zákazník (jako postavy) nevšimnou, dokud není tak pozdě.

Bohužel jsme neviděli, jak Durand zvládne hulking floronic chlapa pro mnohem víc než jednu scénu po úvěrech. Opět, namísto toho, aby ho využili k jeho nejúplnějšímu prospektivnímu pro epizodu nebo tři v této sezoně, „zachránili“ jednoho z jediných nepřátel, aby poskytli bažinovou věc skutečnou potíže pro příště, které nikdy nepřijde. Ve skutečnosti pravděpodobně obsadili Duranda, protože má postavu, aby vytáhl monstrózní postavu. To, co to ještě více bolí, je to, že Durandova rozmanitost s postavou naznačila, že tento floronický člověk by byl, jako v komiksu, děsivý i ubohý v různých bodech příběhu.

Přijímáme věc bažiny, kterou jsme dostali místo bažiny, kterou jsme si zasloužili

Toto vyhodnocení bažiny se může zdát negativní, vzhledem k tomu, že většina z toho se zaměřuje na to, co nikdy nebude. I když si můžeme přát, aby spisovatelé nenechali na stole nic z hlediska příběhu, to, co jsme dostali, bylo stále fantastické. Mears funguje výjimečně dobře v tom, co se zdá být komplexní a také omezující kostým. Swamp Thing nikdy nevypadal tolik jako on, ale Mears stále nasáhl postavu emocionální nuancí, kterou neočekáváte od gumového obleku. Opravdu se naklonili do hororového aspektu toho všeho, zejména grafické hrůzy. Zlověstné, hadí vinné révy slzy a torsy rutinně od sebe. Swamp Thing je pomalu a graficky pitva. Mrtví nezůstanou mrtví v Marais. To, co dělá finále sezóny tak bolestivé je, že každá epizoda vás nutí vidět mnohem více série.

Stejně jako komiksy, které to ovlivnily, objasnila Swamp Thing všechny části sebe. Ano, použila prospektivní pro superhrdinu. Stejně tak však nebylo vyděšeno být zvláštní nebo naklonit se do hlouposti toho všeho. Sada, kterou náklady na zachování přispěly k jeho zrušení, vypadala neuvěřitelně. Představení jsou vynikající, omezená, pokud vůbec, rychlostí, jakou se příběh odehrává. Série vytvořená fanoušky bažiny, tato show je ta, kterou si fanoušci General Horror mohou rychle užít. To by mohlo naplnit tu díru o velikosti Bayou v srdcích fanoušků True Blood, i když Swamp Thing má o 100 procent méně ohromujících nahých lidí. Přesto to mělo přesně stejnou intriku v malém městě a také pro postupnou (nádherně) praštěnou mytologii. Bohužel, přehlídka byla také nákladná na platformě i výklenek, aby podpořila její náklady.

Co bude dál pro věc Swamp?

Obrázek pomocí DC Universe

Jak je uvedeno výše, finále sezóny Swamp Thing je podle vlastního marketingu DC Universe také finále série. Někteří fanoušci na sociální síti doufají, že #SavesWampthing, je to však nepravděpodobné, že je to tak nákladné, stejně jako streamovací služby krouží vozy. Je tu nejtenčí šance, zejména pokud jsou streamovací čísla silná, že HBO Max zachrání show jako s Doom Patrol. Možná jim nabídnou něco jako 12 nebo 16 epizod, aby vyprávěli celý příběh. Mohli by natočit vše, kdy ušetřit peníze, a pak je rozšířit přes dvě „roční období“. Opět se jedná o nejdelší z dlouhých výstřelů, ale pokud se dostatek lidí užívá a vydávají dostatečný hluk, mohou vstoupit služby hladovějící obsah. To však je pravděpodobně vše, co dostaneme z této verze.

Další možností je, že show pokračuje jako animovaná série pro dospělé. Série „TV-MA“ DC Universe bude mít premiéru koncem tohoto roku. Pokud je to úspěšné, mohou přemýšlet o tom, že tuto verzi bažiny přemýšlejí na animovanou stranu. Udělali to dříve, když byla animace bažiny v 80. letech i v 90. letech splněna živé akční verze. Ve skutečnosti aJen málo členů obsazení, jako je Ziering, stejně jako Durand, už hraje hodně hlasového jednání. Přesto by však muselo být značnou poptávku fanoušků, aby se takové věci dokonce zvážily. A v komiksu je stále spousta příběhů o bažinách.

Finále sezóny Swamp Thing Thing Thing tedy představuje konec ještě jednoho pokusu o rozpoznání této postavy v živé akci. Příběhy, které vyprávěly v této sezóně, však byly skvělé. Pro fanoušky charakteru nebo akční horor obecně je Swamp Thing série, kterou lze potěšit mnohem více než jednou. Máme štěstí, že máme to, co jsme udělali.